Gyakran Ismételt Kérdések

Hány fős háztartás vízrendszerének felügyeletére alkalmas egy eszköz?

Minden fogyasztási helyet érzékel, attól függetlenül  mennyien használják a vizrendszert.

Használhatok egyszerre több eszközt egy háztartásban?

Minden vízórához 1 eszközt kell felszerelni.

Mi történik, ha a csőtörés áramszünet esetén következik be?

Áramszünet esetén, ha az áramszünet megszűnik, automatikusan újra indul a figyelő rendszer.

Hogyan értesülök a vízrendszer problémájáról, ha az ingatlantól távol tartózkodom?

E-mail üzenetet küld a rendszer a beállított időpontokban.

Kinek javasolt a vízelfolyás figyelő beépítése?

Aki a csőtörésből erdő kár nagyságát szeretné csökkenteni.

Kaphatok segítséget a beszereléshez?

Igen, természetesen. Telefonos segítséget nyújtunk.

Honnan tudom, ha az eszköz megfelelően működik?

Megnyitjuk a víz csapot, a jeladó dobozban villogó fény jelenik meg.

Hogyan kezeli az eszköz, ha a vízrendszert egyszerre több fogyasztó, például mosó- és mosogatógép, vagy több, egyszerre fürdő személy terheli?

A beállított idő múlva küldi az értesítést, függetlenül a fogyasztó mennyiségétől.

Mi a teendőm, hogyha az eszköz meghibásodik?

Be kell jelenteni, telefonon. Írásban megerősítést kell küldeni.

Megválaszolatlan kérdése maradt?

Keressen minket: greenteamkft4@gmail.com
vagy +36 30 928-02563-as telefonszámon